Connect with us

Diğer

Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Bisiklet Takımı Sezona Hızlı Girdi

Yayınlandı

Tarih

BISIKLET3

Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Bisiklet Takımı, 2026 sezonuna hem uluslararası, hem de ulusal arenada dikkat çeken sonuçlarla başladı. Sezonun ilk iki önemli organizasyonunda ortaya koyulan performans, takımın yeni sezona güçlü bir hazırlık süreciyle girdiğini gösterdi.

SPORTRE – Grand Prix Antalya-Alanya’da yapılan yarış 10 ülkeden 70 sporcunun katılımıyla gerçekleştirildi. Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Bisiklet Takımı yarışa, Yauheni KARALİOK, Samet BULUT, Halil İbrahim DOĞAN, Timur ÖZTAPRAK, Rudolf REMKHİ, Adem Can ATEŞ ve Arda TEKİRDAĞ’dan oluşan 7 kişilik kadrosuyla katıldı.

BISIKLETBelaruslu sporcu Yauheni KARALİOK, yarışın son bölümünde yaşadığı lastik patlamasına rağmen teknik ekibin hızlı müdahalesiyle temposunu yeniden yakalayarak bitiş çizgisini 4. sırada tamamladı ve uluslararası alanda önemli bir performans sergiledi. Milli Sporcumuz Samet BULUT ise yarış boyunca kaçış gruplarında aktif rol alarak yüksek temposu ve ataklarıyla dikkat çekti.

Yarışın 60. kilometresinde yaşanan zincirleme kazaya karışan Sporcularımız Halil İbrahim DOĞAN ve Timur ÖZTAPRAK sağlık durumlarının iyi olduğu açıklandı.

Türkiye Bisiklet Federasyonu Puanlı Yol Yarışları’nda Kürsü Başarısı

Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından düzenlenen Puanlı Yol Yarışları 1. Etabında Muğla Büyükşehir Belediyesi ekibi kürsü başarısı elde etti.

Arda TEKİRDAĞ, sergilediği güçlü performansla yarışı 2. sırada tamamlayarak kürsüye çıkarken, takım genel klasmanda 3. olarak sezona önemli puanlarla başladı. Bu sonuç, sezon öncesi gerçekleştirilen kamp sürecinin ve planlı hazırlık çalışmalarının sahaya olumlu yansıdığını ortaya koydu.

Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Bisiklet Takımı, sezonun ilk yarışlarında ortaya koyduğu mücadeleci kimliği ve takım disipliniyle 2026 yılı için iddiasını net şekilde ortaya koyarken, önümüzdeki yarışlarda da kürsü hedefiyle yoluna devam edecek.

 

Cebrail ŞEKER: “Hedefimiz Muğla’yı ve Ülkemizi En İyi Şekilde Temsil Etmek”

Takımın Sportif Direktörü Cebrail ŞEKER, sezon başlangıcını değerlendirirken şu ifadeleri kullandı:

“21 günlük kamp sürecimizin ardından katıldığımız yarışlarda sporcularımızın ortaya koyduğu mücadeleden memnunuz. Yeni kurulan bir takım olarak uyum sürecini olumlu bir şekilde ilerletiyoruz.

Önümüzdeki yarışlarda Muğla Büyükşehir Belediyemizi ve ülkemizi en iyi şekilde temsil etmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Bu süreçte bizlere destek olan Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ahmet ARAS’a teşekkür ediyorum” dedi.

Başkan Ahmet ARAS: “Sporun ve Sporcunun Yanındayız”

BISIKLET 1Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet ARAS ise takımın sezon başlangıcına ilişkin değerlendirmesinde şunları söyledi:

“Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak sporu ve sporcuyu desteklemeyi bir sosyal sorumluluk ve kent vizyonu olarak görüyoruz. Continental Bisiklet Takımımızın kısa sürede ulusal ve uluslararası pistlerde dikkat çeken sonuçlar elde etmesi bizleri gururlandırdı. Sporcularımızın azmi, teknik ekibimizin özverili çalışması ve planlı hazırlık süreci bu başarının temelini oluşturuyor.

Muğlamızı sporla anılan, gençlere ilham veren ve uluslararası platformlarda adından söz ettiren bir kent haline getirmek için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.

Takımımızın Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Yarışı başta olmak üzere katılacağı tüm organizasyonlarda Muğlamızı ve  ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğine yürekten inanıyorum. Emek veren gayret gösteren tüm sporcularımıza, antrenörlerimize ve teknik ekibimize başarı kolaylıklar diliyorum” dedi.

Okumaya devam et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Diğer

Büyükşehir’in Ev Sahipliğinde 634 Sporcu Milli Takım İçin Kulaç Attı

Yayınlandı

Tarih

Yayınlayan

Buyuksehirin Ev Sahipliginde 634 Sporcu Milli Takim Icin Kulac Atti 4 1

Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde Marmaris İçmeler Hizmet İçi Eğitim Merkezi’nde düzenlenen Türkiye Açık Su Yüzme Yaz Şampiyonası ve Milli Takım Seçme Yarışları yapıldı.

SPORTRE – Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde, Türkiye Yüzme Federasyonu tarafından İçmeler sahilinde organize edilen Türkiye Açık Su Yüzme Yaz Şampiyonası ve Milli Takım Seçme Yarışmaları 2-5 Haziran 2026 tarihleri arasında yapıldı. Yapılan etkinlik kapsamında Yüzlerce sporcu hem Türkiye Şampiyonluğu hem de milli takım forması için kulaç attı.

634 Sporcu Katıldı

Buyuksehirin Ev Sahipliginde 634 Sporcu Milli Takim Icin Kulac Atti 3 1

default

02-05 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen organizasyona Türkiye’nin 26 ilinden 66 kulüp ve 634 sporcu katıldı. Türkiye Yüzme Federasyonu’nun faaliyet programında yer alan şampiyona, açık su yüzme branşında yılın en önemli organizasyonlarından biri olarak dikkat çekti.

Milli Takım Kadroları Belirlendi

Şampiyona kapsamında sporcular, uluslararası organizasyonlarda Türkiye’yi temsil edecek milli takım kadrolarında yer alabilmek için mücadele etti. Yarışlar sonucunda Avrupa Büyükler Açık Su Yüzme Şampiyonası, Avrupa Gençler Açık Su Yüzme Şampiyonası, Dünya Gençler Açık Su Yüzme Şampiyonası ve Balkan Açık Su Yüzme Şampiyonası milli takım kadrolarına seçilecek sporcuların belirlenmesine yönelik değerlendirmeler yapıldı.

Buyuksehirin Ev Sahipliginde 634 Sporcu Milli Takim Icin Kulac Atti 7 1 Marmaris Spor Turizminin Merkezi Olmaya Devam Ediyor

Doğal güzellikleri ve elverişli iklim koşullarıyla ulusal ve uluslararası spor organizasyonlarına ev sahipliği yapan Marmaris, bu önemli şampiyonayla bir kez daha spor turizminin önemli merkezlerinden biri olduğunu gösterdi.

Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin destekleriyle gerçekleştirilen organizasyon, hem sporcuların performanslarına hem de bölgenin tanıtımına önemli katkı sağladı. Bir hafta boyunca devam eden yarışlarda sporcular kıyasıya mücadele ederken, antrenörler ve kulüp temsilcileri de organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Okumaya devam et

Diğer

Muğlalı Okçular Avrupa’nın Zirvesinde!

Yayınlandı

Tarih

Yayınlayan

hazal burun avrupa sampiyonu

Antalya’da düzenlenen 2026 Açık Hava Avrupa Okçuluk Şampiyonası’nda Muğlalı milli sporcular Hazal Burun ve Emircan Haney, makaralı yay kategorilerinde elde ettikleri şampiyonluklarla Türkiye’ye büyük gurur yaşattı.

SPORTRE – Antalya 100. Yıl Okçuluk Tesisleri’nde gerçekleştirilen organizasyonda 41 ülkeden 307 sporcu madalya mücadelesi verdi. Şampiyonada gösterdikleri üstün performansla dikkat çeken Muğlalı sporcular, Avrupa şampiyonluğunu kazanarak ay-yıldızlı bayrağımızı göndere çektirdi.

Milli sporcu Hazal Burun, makaralı yay kadınlar finalinde Danimarkalı rakibi Tanja Gellenthien’i 147-146 mağlup ederek altın madalyanın sahibi oldu.

Makaralı yay erkekler kategorisinde mücadele eden Emircan Haney ise Polonyalı sporcu Przemyslaw Konecki’yi yenerek Avrupa şampiyonluğuna ulaştı.

Ayrıca şampiyonada makaralı yay karışık takım kategorisinde mücadele eden Emircan Haney ve Hazal Burun’dan oluşan Milli Takımımız Avrupa dördüncüsü olarak önemli bir başarıya imza attı.

emircan haney avrupa sampiyonuÖte yandan Emircan Haney’in de kadrosunda yer aldığı Makaralı Yay Erkek Milli Takımımız, gösterdiği başarılı performansla Avrupa üçüncüsü olarak bronz madalya kazandı.

Şampiyon sporculara madalyalarını Gençlik ve Spor Bakan Yardımcısı Hamza Yerlikaya ile Türkiye Okçuluk Federasyonu Başkanı Abdullah Topaloğlu takdim etti.

Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Muğlamızın yetiştirdiği değerli milli sporcularımızın Avrupa şampiyonluğu hepimizi gururlandırmıştır. Sporcularımızı, antrenörlerini ve emeği geçen herkesi gönülden kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.” ifadelerine yer verildi.

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak da sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda milli sporcuları tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık ise sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımla, Avrupa şampiyonu olan sporcuların Muğla’nın ve Türkiye’nin gururu olduğunu belirterek sporcuları kutladı.

Avrupa Şampiyonu milli sporcularımız Hazal Burun ve Emircan Haney için bugün saat 22.15’te Muğla Valiliği önünde karşılama programı gerçekleştirilecektir.

Antalya’dan karayolu ile gelecek olan şampiyon sporcularımızı karşılamak üzere tüm halkımız ve basın mensuplarımız davetlidir.

Okumaya devam et

Diğer

Muğla Büyükşehir’in Pedalları Azerbaycan’da Zirve Mücadelesi Veriyor

Yayınlandı

Tarih

Yayınlayan

Mugla Buyuksehirin Pedallari Azerbaycanda Zirve Mucadelesi Verdi 2

Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından bu sezon kurulan Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Bisiklet Takımı, uluslararası arenada önemli başarılara imza atmaya devam ediyor.

ARENA HABER – Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’ndaki başarılı performansının ardından takım, Azerbaycan’da düzenlenen prestijli Tour of Azerbaijan 2026 Bakü-Hankendi Bisiklet Yarışı’nda da dikkatleri üzerine çekti.

Mugla Buyuksehirin Pedallari Azerbaycanda Zirve Mucadelesi Verdi 424 takımın mücadele ettiği zorlu organizasyonda Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Bisiklet Takımı genel klasmanda 11’inci olarak önemli bir başarı elde etti. Uluslararası yarışlarda üst sıralarda yer alan takım, hem deneyimli sporcuları hem de Muğla’nın yetiştirdiği genç yetenekleriyle bisiklet camiasından tam not aldı.

Cömert: “Büyükşehir Belediyemizin Spora Verdiği Destek Kendini Gösterdi”

Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Takımı Koordinatörü İlker Cömert, kısa sürede önemli organizasyonlarda elde edilen başarının Muğla adına gurur verici olduğunu belirterek şunları söyledi:

“Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nun hemen ardından Azerbaycan Turu gibi prestijli bir organizasyonda yarışmak bizim için çok değerliydi. 24 takım arasında 11’inci sırada yer almak, yeni kurulan bir takım için önemli bir başarı. Büyükşehir Belediyemizin spora verdiği destek sayesinde takımımız kısa sürede uluslararası alanda kendini göstermeyi başardı. Başta Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Aras olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz.”

Öte yandan Türkiye Cumhuriyeti Azerbaycan Gence Başkonsolosu Recep Öztop da yarışın 4’üncü etap startı öncesinde Muğla Büyükşehir Belediyesi takımını ziyaret ederek sporculara başarılar diledi. Öztop, takımın Türk bayrağını uluslararası arenada başarıyla temsil ettiğini ifade etti.

Muğla Büyükşehir Belediyesi Bisiklet Takımı’nın cumartesi günü tamamlanacak son etabın ardından Türkiye’ye dönmesi bekleniyor.

Okumaya devam et

Çok Okunanlar